banner
צילום: חברת כנען
צילום: חברת כנען

איזה יזם חילק מתנה לחג כ – 30,000 מסכות נשמיות לדיירים?

איך מסבירים לדיירים בפרויקטים להתחדשות עירונית שהם חלק ממשפחה? בקבוצת "כנען" חילקו חינם מסכות לכ – 30,000 דיירים, שרובם המכריע משתייך לאוכלוסיות המבוגרות בסיכון, ולא חסכו גם בחבילות מזון, שאפו!

צילום: חברת כנען 

שאפו על היצירתיות והיוזמה לקבוצת כנען, המקדמת פרויקטים בהתחדשות עירונית בגוש דן והשפלה, שרכשה 30,000 מסכות נשמיות, וחילקה אותן השבוע לדיירי הפרויקטים השונים. 

כל משפחה מתוך אלפי הדיירים קיבלה לידיה כמות מסכות בהתאם לנפשות והכל בחינם כמובן. 

כנען, איך הגיתם את הרעיון?
"חלוקת המסכות התבצעה לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, להסתובב במקומות ציבוריים אך ורק עם מסיכות הגנה".

ואיך ביצעתם?
"אנשי החברה יצאו לכל המתחמים בהם החברה פועלת בגבעת שמואל, קריית אונו , רמת גן, נס ציונה , תל אביב ונפגשה עם הדיירים  בהתאם להנחיות של משרד הבריאות על מנת לחלק להם את המסכות".  

צילום: חברת כנען
צילום: חברת כנען

ומה אומר הקודקוד, איל הנדלר, יו"ר קבוצת כנען?
"הקשר עם הדיירים הוא הדבר הכי חשוב לנו כחברה גם בזמן שהמשק בפעילות סדירה , ולכן כעת  בזמן משבר , זהו קשר חשוב על אחת כמה וכמה. מדובר בדיירים שאנו מכירים והולכים עמם כבר כברת דרך, מכירים את הסיפורים האישיים שלהם, את המשפחות שלהם והמצוקות שלהם עוד לפני היה נגיף הקורונה.  רבים מהם מבוגרים ולכן משתייכים כעת לאוכלוסיות שנמצאות בסיכון גבוה יותר לחלות מהנגיף . אנו דואגים להם בדיוק כמו שאנו דואגים לעובדים ולמשפחות שלנו. בנוסף, אנו רוכשים תלושי מזון למאות משפחות מעוטות יכולת שבשבילן כיום זה כמו אויר לנשימה. אני קורא בהזדמנות זאת לכל הסקטור העסקי שיש ביכולתו לקחת אחיות ולתרום ככל הניתן, גם אם תורמים טיפה ועוד". 

מדור ברנז'ה 38 מצדיע, בריאות, יישר כוח וחג שמח וכשר!

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות