banner
סולד 5 רמת השרון // יחצ
סולד 5 רמת השרון // יחצ

רמת השרון: נהרסו שני בניינים במסלול תמ"א 38/2 והחל השיווק

חנה פורגס, דיירת בבניין: "כשעברנו לגור בבניין היינו ממש צעירים, לפני למעלה מ- 43 שנים. כאן נולדו ילדינו ועברנו דברים בחיים, אני מאוד נרגשת כי זו סוף של דרך ויוצאים להתחלה חדשה"

תמונה: סולד 5 רמת השרון // יחצ

יצאו לדרך שני פרויקטים חדשים במסגרת הליך תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) ברחוב סולד 5 ברמת השרון: חברת "צ.פ. ייזום ובנייה", מדווחת על הריסתו של בניין מגורים בן 3 קומות ובו 12 דירות אשר במקומו, ייבנה בניין חדש בן 8 קומות ובו 29 דירות חדשות. עוד מדווחת החברה כי ברחוב גולומב 42 הרסה בניין נוסף ובו 9 דירות ובמקומו היא תבנה בניין חדש של 8 קומות ובו 25 דירות.

שני הבניינים נבנו באמצע שנות השבעים וכוללים ברובם דירות 3 ו-4 חדרים. על פי ההסכם עם החברה, יקבלו הדיירים הוותיקים ובעלי הדירות הישנות, דירות חדשות בשטח מוגדל וכן מרפסת, מחסן, וחניה מקורה במקום הדירות בבניין הישן. 

חנה פורגס, דיירת בבניין בסולד 5 אמרה: "כשעברנו לגור בבניין היינו ממש צעירים לפני למעלה מ 43 שנים. את הדירה קנינו מהקבלן ומאז במשך כל השנים גרנו כאן מפני שאהבנו מאוד את הדירה. כאן נולדו ילדינו ועברנו דברים בחיים בכלל, היתה שכנות מדהימה, של ארוחות משותפות עם השכנים. אני מאוד נרגשת כי זו סוף של דרך ויוצאים להתחלה חדשה".

המחירים בפרויקט בסולד 5, יעמדו על החל מ- 2,900,000 שקל לדירת 4 חדרים בשטח של כ- 97 מ"ר ובגולומב 42 על החל מ- 2,500,000 שקל לדירת 3 חדרים בשטח של כ- 72 מ"ר. 

סיום הבנייה והאכלוס צפויים לעוד כ-30 חודשים.

צביקה פוקס בעלים משותף של חברת צ.פ ייזום ובנייה: "מדובר בסיום של תהליך לא פשוט ומעט סיזיפי שכולנו שותפים לו. אני רוצה לציין לטובה את עיריית רמת השרון שיש לה הרבה זכויות ברוח החיובית שהיא יוצרת ולהודות לכם הדיירים וגם לרוכשים על שיתוף הפעולה".

הפרויקטים הללו מצטרפים לשורה של פרויקטים נוספים , למעלה מ-40 ובשלבי בנייה שונים, אשר מקדמת החברה במרכזי הערים ברחבי גוש דן – תל אביב, רמת גן, גבעתיים וכאמור רמה"ש.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות