banner
יעל סולומון // יחצ
יעל סולומון // יחצ

יעל סלומון נבחרה למתכננת המטרו של ישראל

סלומון כיהנה כמנהלת אגף סטטוטורי וסגנית מתכננת הוועדה למתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל). מינהל התכנון: "במסגרת תפקידה תהיה אחראית סלומון על ניהול בלעדי של תכנון פרוייקט המטרו של מדינת ישראל"

תמונה: יעל סולומון // יחצ

רגע לאחר כניסתן לתוקף של הוראות תוכנית המטרו החדשה למטרופולין תל אביב, אשר עצרו את הבנייה לאורך תוואי הקווים, מגיע המינוי. יעל סלומון נבחרה למנהלת פרויקט תכנון המטרו במינהל התכנון, במסגרת מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. 

יש לציין, כי כל בקשה להיתר בנייה לאורך תוואי שלושת קווי המטרו, שחוצים עשרות רשויות מקומיות באזור הביקוש, תידרש באישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וכן, באישורה של סלומון. 

סלומון (46), שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אגף סטטוטורי וסגנית מתכננת הוועדה למתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) במינהל התכנון. לפני כן, שימשה כמנהלת תחום בכיר, תכנון ארוך טווח במינהל התכנון. בתפקיד זה הייתה אחראית על ניהול וקידום התכנון הארצי במסגרת תכנית המתאר הארצית המשולבת תמ"א 35 וכן על עריכת מסמכי מדיניות לטווח הארוך. סלומון תיכנס לתפקידה בחודש אוגוסט השנה.

ממינהל התכנון נמסר: "במסגרת תפקידה תהיה אחראית סלומון על ניהול בלעדי של תכנון פרוייקט המטרו של מדינת ישראל ובכלל זה, תיאום וסנכרון מול מהנדסי הוועדות המקומיות לאורך תוואי המטרו וכן עם המתכננים מטעם משרד התחבורה. זאת, במטרה להבין את הצרכים השונים העולים מהשטח, והאפשרות לתת מענה לצרכים אלו בתכנון המתגבש. כמו כן, תהיה אחראית על עמידה בלוחות הזמנים אליהם התחייב מינהל התכנון ולוחות הזמנים הקבועים לעבודת הוועדה לתשתיות לאומיות בחוק".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות