banner
פרויקט לנדמרק של אפי נכסים ומליסרון
פרויקט לנדמרק של אפי נכסים ומליסרון

אלקטרה בנייה תקים פרויקט שימושים מעורבים תמורת כ-715 מיליון שקל

"אפי נכסים" ו"מליסרון" חתמו עם חברת אלקטרה בנייה על הסכם לביצוע עבודות הקמת קומפלקס חדש בתל אביב, תמורת כ-715 מיליון שקל. הפרויקט ישתרע על שטח של כ-13 דונם ויכלול 100 יח"ד, משרדים ומסחר

תמונה: פרויקט לנדמרק של אפי נכסים ומליסרון

חברות אפי נכסים ומליסרון הודיעו היום כי חתמו עם קבוצת אלקטרה, באמצעות חברת הבת אלקטרה הבנייה, על הסכם לביצוע עבודות קבלן ראשי בקומפלקס Landmark Tel Aviv, שהיקפו מוערך בכ-715 מיליון שקל. העבודות צפויות להתחיל בנובמבר 2019 ולהסתיים בפרק זמן משוער של כ-5 שנים.

הקומפלקס האמור משלב משרדים, מסחר ומגורים והוא יוקם בצומת הרחובות הארבעה ולאונרדו דה וינצ'י, על פני שטח של כ-13 דונם. הפרויקט כולל 2 מגדלים בני כ-40 קומות כל אחד, המשתרעים על שטח עילי של כ-160 אלף מ"ר, מתוכם כ-140 אלף מ"ר משרדים, כ-7,000 מ"ר שטחי מסחר המיועדים להשכרה ו-10 קומות של 100 יח"ד, הכוללות מועדון ספורט ובריכת שחיה. בנוסף, כולל הקומפלקס כ-7,000 מ"ר עבור בית ספר לאמנויות הבמה, כיכר ציבורית ברחבת המגדלים, כ-5,000 מ"ר של בתי קפה וחניון תת קרקעי בן 7 קומות עם 2,000 מקומות חניה.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים, ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון: "הפרויקט המשלב עירוב שימושים, מהאסטרטגיות המקובלות לכינון התחדשות לב העיר, מקיים מספר רב של אינטראקציות בין שימושים, תוך ניצול מירבי של המשאבים הקיימים באמצעות שילוב של מסחר, משרדים, מגורים, מוסדות תרבות ועוד. אפי נכסים ומליסרון בחרו באלקטרה לביצוע עבודות הפרויקט, מתוך אמונה ששיתוף הפעולה בין החברות ייתן את המענה המקצועי והאיכותי ביותר המתבקש בהקמה של פרויקט יוקרה מסוג זה". 

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה: "אלקטרה גאה בבחירה בה לבצע את עבודות הבנייה בפרויקט חשוב זה, ומודה על הבעת האמון בה. הפרויקט מאפשר לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות גדולות ואיכותיות כמו אפי נכסים ומליסרון, ולתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות