banner
תמ"א עיבוי בינוי | הדמיית פרויקט מרבד הקסמים
הדמיית פרויקט מרבד הקסמים // יחצ

צפי הכנסות של 60 מיליון שקל בפרויקט תמ"א עיבוי-בינוי בחולון

מנכ"ל קבוצת אזולאי שתבנה את הפרויקט: "יש דרישה לדירות חדשות בשכונות ותיקות ומבוססות"

פרויקט תמ"א עיבוי-בינוי הגדול ביותר בעיר חולון עומד לצאת לדרך:

קבוצת דוד אזולאי תבנה את פרויקט התמ"א 38 חיזוק הגדול בעיר, במסגרתו שלושה בניינים ברחוב מרבד הקסמים בשכונת נאות יהודית בחולון יחוזקו, ישופצו וישודרגו. מדובר בפרויקט התמ"א המשמעותי הראשון בשכונה.

במסגרת הפרויקט יתווספו ל-48 הדירות הקיימות בשלושת הבניינים 36 דירות ארבעה חדרים חדשות ב-2.5 קומות שייבנו, וכן דירות גן חדשות. כיום כולל כל בניין 4 קומות כאשר בכל קומה ארבע דירות בנות 75-80 מ"ר. הדיירים הקיימים יקבלו במסגרת השדרוג מרפסת שמש, ממ"ד, חניה תת קרקעית, מעלית, לובי מפואר וחידוש כללי של חזית הבניין. היזמים, קבוצת דוד אזולאי, ישקיעו בפרויקט סכום של כ- 50 מיליון שקל, כאשר החברה צופה הכנסות של כ- 60 מיליון שקל.

אדריכל הפרויקט הוא מר הוגו רוזנפלד.

התוכנית הוגשה לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וממתינה לקבלת היתר בנייה.

מנכ"ל הקבוצה, עו"ד דוד אזולאי אמר כי: "הבניינים נמצאים על מגרש גדול של יותר מ-3 דונם, מה שמספק לנו אפשרות לעבוד ולפתח את המתחם, לבנות דירות גן וקומות נוספות, לשפר ולשדרג באופן משמעותי את הדירות והמבנים. אנחנו פועלים בעיר במספר פרויקטים של תמ"א, יש דרישה לדירות חדשות בשכונות ותיקות ומבוססות, והתחדשות עירונית עונה על הצורך באופן שמשרת את הדיירים הקיימים, את אלה שעוד יבואו ואף את העיר כולה".

מנכ"ל הקבוצה, עו"ד דוד אזולאי // יחצ
מנכ"ל הקבוצה, עו"ד דוד אזולאי // יחצ

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות