banner
מתחם בילו // יחצ
מתחם בילו // יחצ

המועצה האזורית גזר נתנה היתר לשימוש למסחר במתחם בילו

בחברה מדווחים כי המתחם הניב בשנת 2018 הכנסות בסך של כ-9 מיליון שקל וכי קבלת ההיתר תביא לעליית ערך משמעותית בשווי הנכס

תמונה: מתחם בילו // יחצ

חברת תנופורט מדווחת כי היא קיבלה את אישורה של  הוועדה המקומית לתכנון ובניה של המועצה האזורית גזר למתן היתר לשימוש למסחר ב-"מתחם בילו" שבבעלותה. ההיתר ניתן לתקופה של 3 שנים, וזאת, בין היתר, לאור הכללתו של הנכס בתכנית הכוללנית של המועצה כאזור המיועד לפיתוח מסחר ותעסוקה. 

תנופורט מעריכה כי עם קבלת ההיתר לשימוש החורג כאמור, השווי של הנכס צפוי לעלות באופן משמעותי ביחס לשוויו בדוחות הכספיים של החברה נכון ליום 31.3.2019. 

מתחם בילו, שבבעלות תנופורט, הינו מתחם מסחרי הממוקם בצומת בילו, לצד כביש 40, בסמוך לכניסה לישוב כפר בילו. הנכס משתרע על שטח מקרקעין של כ-25,000 מ"ר, כאשר השטח הבנוי מסתכם בכ-11,000 מ"ר, המשמשים למסחר. ההיתר שניתן עד כה על ידי מועצת גזר הייתה לשימוש כבית אריזה, ולאחר רכישת השליטה בתנופורט בשנת 2017 על ידי כידן דהרי וירון אדיב, פעלה החברה לקבלת היתר הפעלתו כמתחם מסחר, בהתאם לשימושו בפועל.  יצוין, כי קבלת ההיתר הינה בכפוף לדרישות שקבעו בהחלטת הוועדה.

בחברה מדווחים כי המתחם הניב בשנת 2018 הכנסות בסך של כ-9 מיליון שקל ו-NOI בסך של כ-7.5 מיליון שקל, ושוויו בספרי החברה עמד, נכון ל-31.3.19, על כ-36.3 מיליון שקל. עתה, כאמור, מעריכה החברה, תביא קבלת ההיתר לעליית ערך משמעותית בשווי הנכס.

כידן דהרי, בעלי ומנכ"ל תנופורט: "מאז רכישת תנופורט לפני כשנתיים, אנו פועלים בקדחתנות מול הרשויות השונות כדי להסדיר את מעמדו הסטטוטורי של מתחם בילו, ולשמחתנו המועצה החליטה לאשר את המשך הפעלתו כמתחם מסחרי כחלק מתכנית אזורית כוללת שמקדמת המועצה.

"קבלת האישור מהווה מהלך של השבחה מהותית לנכס אסטרטגי של תנופורט, ואנו צופים לו עליית שווי משמעותית. כמו כן, בבעלות החברה נכסים נוספים בעלי פוטנציאל השבחה רב שצפויים להביא לגידול בשווים. קבלת ההיתר בבילו משלימה את תהליך הסדרת השימושים בכלל נכסי החברה. במקביל, אנו ממשיכים לפעול במרץ רב, הן להשבחת נכסים נוספים והן לאיתור הזדמנויות רכישה של נכסים נוספים על ידי החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות