banner
הבתים החדשים בקיבוץ קריית ענבים // 3DVISION
הבתים החדשים בקיבוץ קריית ענבים // 3DVISION

התחדשות עירונית בקיבוץ: וילה ב-4.7 מיליון שקל

קיבוץ קריית ענבים רושם ביקושים מרשימים לפרויקט ההתחדשות העירונית הראשון מסוגו בארץ. כ-75% מהרוכשים מגיעים מאזור מבשרת, המחירים החל מ-3.22 מיליון שקל לדירת גן

הדמיית הבתים החדשים בקיבוץ קריית ענבים // 3DVISION

במסגרת ההתחדשות הקיבוצית הראשונה בישראל שיוצאת לדרך בימים אלו בקיבוץ קריית ענבים, עולה כי קרוב ל- 70% מהרוכשים בפרויקט החדש הם זוגות צעירים עם 2 ילדים קטנים, המבקשים להתגורר להתגורר בקיבוץ בשל חיי קהילה, כך מדווחים היזמים, דיין בראזני וראובן אלה. לדבריהם, יתר הרוכשים בפרויקט הם זוגות צעירים ללא ילדים, שרכשו את ביתם הראשון וכן זוגות מצמצמי דיור, הוריהם של הרוכשים הצעירים.

עוד עולה כי 75% מהרוכשים מגיעים מאזור מבשרת, ירושלים ו- 25% מאזור מודיעין ועד תל אביב.

כזכור, קיבוץ קריית ענבים עובר בימים אלו הליך של "התחדשות קיבוצית" הראשון מסוגו בארץ, במסגרתו ייהרסו מבנים ישנים, לרבות בתי מגורים ומבני ציבור ישנים, ובמקומם יוקמו 300 בתים חדשים הכוללים צמודי קרקע ומבנים גג-גן ועוד כ-50 בתי מגורים ומבני ציבור חדשים, שיבנו לטובת הקיבוץ. הבתים החדשים יתווספו לכ-105 בתי אב קיימים ובסך הכל בסיום הקמת הפרויקט קיבוץ קריית ענבים יכלול כ-400 משפחות.  

עלות יחידת דיור בפרויקט קריית ענבים ינוע החל מ- 3.22 מיליון שקל לדירת גן ועד לכ-4.7 מיליון שקל לווילה גדולה. שטחם של צמודי הקרקע נע בין כ-165 מ"ר ועד כ-195 מ"ר על פני מפלס אחד או שניים בתוספת גינה בשטח של כ-200 מ"ר. שטחן של דירות הגן כ-160 ועוד גינה בשטח של כ-100 מ"ר ושטחן של דירות הגג כ-190 מ"ר ועוד מרפסת בשטח כולל של כ-70 מ"ר.

יש לציין כי הרוכשים בפרויקט החדש ייהנו מכל הזכויות להן זכאים חברי הקיבוץ הוותיקים וייחשבו כחברי קיבוץ לכל דבר ועניין. אלה מסביר כי: "עיקר הרוכשים בפרויקט הם משפחות צעירות שמבקשות חינוך טוב לילדיהם לצד חיי קהילה פוריים. אנו שמחים להיות חלוצי הדרך בהקמתו של הקיבוץ החדש ולאפשר למשפחות חדשות חיים קהילתיים כמו שרק אפשר למצוא בקיבוץ".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות