banner
גיסין סנטר קרדיט // אלכס לובמילוב
גיסין סנטר קרדיט // אלכס לובמילוב

פתח תקווה: חברת "גיסין סנטר" בונה מרכז בילוי הכולל 5,000 מ"ר

החלה הקמתו של מרכז בילוי בפתח תקווה, "גיסין סנטר", אשר יכלול כ- 5000 מ"ר שטחי מסחר וכ-100 מקומות חנייה, בהשקעה הנאמדת ב כ-60 מיליון שקלים

גיסין סנטר קרדיט // אלכס לובמילוב

המרכז, הממוקם על ציר התנועה אבשלום גיסין פינת רחוב פינסקר בשכונת אם המושבות ועל הציר המחבר בין א.ת. סגולה וקריית אריה, נבנה על קרקע שהיתה בבעלותה של "בוסתן" -אגודה שיתופית, ואשר שימשה בעבר לטובת בית אריזה של הפרדסים במושבה. הקרקע נרכשה בשנת 2018 בעלות של 40 מיליון ₪ על ידי חברת "גיסין סנטר" בה שותפים חברת עומר הנדסה וחברת רושו הנדסה ויזמות שבבעלות צביקה ועינת רושו, אשר גם עוסקת בתאום התכנון, ליווי הביצוע, השיווק והאכלוס הפרויקט.

לדברי החברה המרכז יהיה פתוח גם בסופי שבוע ויכלול תמהיל עסקים של חדר כושר, מסעדות, רשתות מזון מהיר, בר שכונתי, מעדנייה, מספרה, מכון יופי ועוד. מחירי השכירות במרכז יעמדו בממוצע על כ – 200 ₪ למ"ר לא כולל דמי ניהול. צפי לסיום עבודות ופתיחת המרכז הינו ספטמבר 2020. את המרכז תיכנן האדריכל אורן ברודנר ממשרד בא.א.פיראון.

צביקה רושו, מנכ"ל חברת רושו הנדסה ויזמות: "העיר פתח תקווה נמצאת במגמת התפתחות הן מבחינת הבניה למגורים והן מבחינת אזורי התעסוקה החדשים הנבנים בה ומביאים אליה אוכלוסייה חדשה. על פי השנתון הסטטיסטי 2017 של הלמ"ס אוכלוסיית העיר מונה כ 240 אלף תושבים והיא במגמת גידול של 2.5%  בשנה, כאשר אם המושבות נחשבת לשכונה הגדולה ביותר בעיר. מרכז GISS-IN החדש יספק לתושבי השכונה מקום לבילוי משפחתי, קניות, בילוי בשעות הערב ושימושים נוספים החסרים בשכונה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות