banner
הדמיית הפרויקט מעפילי אגוז יד אליהו // באדיבות אלד פסגות
הדמיית הפרויקט מעפילי אגוז יד אליהו // באדיבות אלד פסגות

ת"א: התקבל היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 בשכונת יד אליהו

במסגרת הפרויקט  יבוצעו עבודות חיזוק ועיבוי בבניין רכבת ישן בעל 5 כניסות הכולל 85 דירות. יזמית הפרויקט מדווחת כי קיבלה השבוע היתר בנייה נוסף לפרויקט תמ"א 38 ראשון מסוגו, בשכונת תל גיבורים בחולון

הדמיית הפרויקט מעפילי אגוז יד אליהו // באדיבות אלד פסגות

התקבל היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 נרחב בבניין רכבת מיושן ברחוב מעפילי אגוז 1-9 בשכונת יד אליהו, בדרום תל אביב. הפרויקט ממוקם בסמוך לשדרות לה גרדיה, הנמצאות בתהליך התחדשות עירונית מואצת והוא כולל 85 יחידות דיור. לבניין יתווספו 59 יחידות דיור חדשות בתמהיל מגוון  של דירות גן, דירות 4 חדרים ופנטהאוזים. מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בשכונה, ‬‬‬‬‬‬‬‬שנהנית מתהליכי התחדשות עירונית, ובתוך כך הגירה של זוגות צעירים. 

חברת "אלד פסגות", יזמית הפרויקט מוסרת כי במסגרת הפרויקט ישופץ ויחוזק לגמרי הבניין, בן 5 הכניסות:  "העבודה תכלול את שיפוצו וחיזוקו של הבניין כולל הריסת והקמת מערך מדרגות חדש, הוספת מעלית מרווחת, פיתוח סביבתי והחלפת כל תשתיות הבניין. את הפרויקט מבצעת חברת הבת אשדן מבית אלד פסגות. עבודות הבנייה במקום יחלו בעוד כשלושה-ארבעה חודשים ומשך הבנייה צפוי לעמוד על כשנתיים.

בתוך כך, השבוע קיבלה היזמית היתר בנייה נוסף לפרויקט תמ"א 38 הראשון בשכונת תל גיבורים בחולון. במסגרת הפרויקט הנחשב לגדול ביותר מסוגו בחולון, יבוצעו עבודות חיזוק ועיבוי במתחם של חמישה בניינים ברחוב האצ"ל בשכונה והדיירים, שהתגוררו עד כה בדירות קטנות של 50 מ"ר בבניינים מסוף שנות ה-60 , יקבלו דירות מחודשות בגודל 80-85 מ"ר כולל מרפסות שמש. למתחם יתווספו 59 דירות חדשות בתמהיל מגוון של דירות 3, 4, ו-5 חדרים כמו גם דירות גן ופנטהאוזים עם נוף לים וכן, תוספת מקומות חניה. מחירי הדירות יחלו ב- 1.499 מיליון ₪.

ישראל אברמוב מנכ"ל אלד פסגות, מסר כי: "קבלת היתרי בנייה על שני פרויקטים גדולים באותו שבוע היא בשורה מאוד משמחת עבורנו המעידה על כך שהקבוצה פועלת נכון הן מול דיירי הבניינים שבחרו בה לביצוע הפרויקט משנה החיים והן מול וועדות התכנון בתל אביב ובחולון. שני הפרויקטים יעלו את רמת חייהם של הדיירים הקיימים בצורה דרמטית ובנוסף ימשכו אליהם צעירים ומשפרי דיור איכותיים החולמים לגור במרכז הארץ במחיר התואם את כוח הקניה שלהם."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות