banner
הדמיית הפרויקט // קנפו כלימור אדריכלים
הדמיית הפרויקט // קנפו כלימור אדריכלים

המכון הטכנולוגי חולון יקים בניין חדש בעלות של כ-20 מיליון שקל

המכון קיבל את אישור המל"ג לתקציב בסך 20 מיליון שקל עבור בנין חדש, כאשר יתרת התקציב ממקורות מימון עצמיים. במקביל החלה בניית מעונות סטודנטים הכוללת כ-430 יח"ד

עם פתיחת שנת הלימודים, הודיע המכון הטכנולוגי חולון HIT  על מספר פרוייקטי תשתיות ונדל"ן, שמטרתם לקדם את הפיכתו לקמפוס אוניברסיטאי. כיום לומדים במכון כ-4,500 סטודנטים בחמש פקולטות. מנכ"ל המכון, שמואל גולדברג, מסר כי: "בימים אלה החל שלב התכנון של בניין חדש שיאכלס עם גמר הקמתו בשנת 2023-4 את הפקולטה להנדסה, את התוכנית החדשה לרפואה דיגיטלית ואת המרכז לחדשנות של המכון. הבניין ישתרע על שטח של כ-4800 מ"ר והקמתו מתאפשרת בעקבות תקציב בסך 20 מיליון שקל שהתקבל מהמל"ג, וממקורות מימון עצמיים של המכון". תיכנון הבניין נמסר למשרד קנפו קלימור ארכיטקטים.

מנכל המכון שמואל גולדברג // יחצ
מנכל המכון שמואל גולדברג // יחצ

כמהלך ביניים, רכש המכון שלושה מבנים חדשים, שישמשו באופן זמני ככיתות ומעבדות עד להשלמת הבנייה. עוד מדווחים במכון כי בשבועות הקרובים  יסתיים פרויקט הנגשה של הבניין ההיסטורי – בניין התעשייה ברחוב גולומב בעיר. לאלו מצטרף פרויקט מעונות הסטודנטים, בעלות של כ-140 מיליון שקל, שהקמתו תושלם בקיץ 2022 והוא כולל שלושה מבנים בשטח של כ-16 אלף מ"ר, כ-430 יחידות דיור ו – 471 מיטות, 1,200 מ"ר שטחי מסחר שיהיו פתוחים הן לסטודנטים והן לקהל הרחב וחניון תת קרקעי של כ – 300 מקומות חנייה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות