banner
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

בית ההשקעות מור ישקיע כ-17 מיליון שקל בקבוצת חג'ג'

בית ההשקעות מור ישקיע כ- 17 מיליון שקל, יגדיל את אחזקותיו ב 3 אחוז, ויחזיק לאחר ההקצאה בכ-7.3% ממניות החברה

תמונה: צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', מדווחת היום כי התקשרה בהסכם עם בית השקעות מור, אשר ישקיע כ-17 מיליון שקל בחברה תמורת 3 אחוז ממניותיה ויהפוך לבעל עניין, לאחר שיגדיל את אחזקותיו לכדי כ-7.3 אחוז מהון מניות החברה. בכך יהפוך בית השקעות מור לגוף המוסדי השני במעמד בעל עניין בחברה, בנוסף לילין לפידות. ההשקעה מבוצעת בתמורה להקצאה פרטית של מניות במחיר של 10.99 שקל למניה. בנוסף תקצה החברה למור בית השקעות אופציות ל-3 אחוז נוספים במחיר מימוש גבוה ב-10 אחוז ממחיר זה. 

הקצאת המניות למור, מתבצעת לאחר עלייה של יותר מ-60% במניית קבוצת חג'ג' בשנה האחרונה.

ההשקעה מצטרפת לזכייה לביקושים בהיקף של כ- 200 מיליון ש"ח וגייסה סך של כ- 100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח מסדרה ט', בריבית של 3 אחוז בלבד (צמודה למדד), הריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד היום. "ביקושי היתר שנרשמו היו יותר מפי שתיים מיעד הגיוס שהציבה החברה. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל ובהם מור, הפניקס, פסגות, נוקד, מיטב ועוד", נמסר מהקבוצה, אשר מדווחת כי גיבתה את סדרת האג"ח בבטוחה של הלוואת בעלים ביחס לחוב בפרויקט MOMA, הממוקם ברחוב סלמה בתל אביב. הפרויקט כולל ארבעה בניינים – שני מגדלים בני 18 קומות ושני בניינים בני שבע קומות. 

מקבוצת חג'ג' נמסר: "מדובר בהבעת אמון נוספת של השוק המוסדי בפעילות העסקית ובפוטנציאל של החברה.  שווי החברה עלה מתחילת השנה בכ-63 אחוזים לכ-570 מיליון שקלים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות