banner
פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי // ויופוינט
פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי // ויופוינט

היתר בנייה לשני הבניינים האחרונים בפרויקט פרויקט פינוי-בינוי הראשון בישראל

סמי מצלאוי, יו"ר החברה היזמית: "פינוי בינוי היא הדרך הנכונה לחדש שכונה בצורה אפקטיבית לערים"

פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי // ויופוינט

היתר בנייה להקמת שני הבניינים האחרונים בפרויקט פינוי בינוי הראשון בארץ התקבל בימים אלו, כל מדווחת חברת מצלאוי. מדובר ב-2 הבניינים האחרונים שייבנו במסגרת פרויקט ONO PRIME, המשכו של פרויקט אונו
הירוקה – פרויקט פינוי-בינוי הראשון בישראל שיצא לדרך בשנת 2001 ברחוב שאול המלך בעיר. הבניינים שייבנו יהיו בני 16 קומות ויכללו 146 יחידות דיור שיתווספו ל- 3 הבניינים שכבר הוקמו במסגרת הפרויקט. אכלוס הפרויקט צפוי ב 2022.

סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי ובעלי החברה : "פינוי בינוי היא הדרך הנכונה לחדש שכונה בצורה אפקטיבית לערים. לא ניתן להשאיר את הבניינים הישנים במקומם ורק לעטוף אותם בשמלה חדשה. הישן נשאר ישן הוא רק עטוף בחזות חדשה. אם רוצים לפתח את הערים בישראל חייבים לעשות את השינוי כשינוי מקיף, ברמת השכונות. אחרת אנו פוגעים בהתפתחות העתידית של הערים. תמ"א 38 היום תוקעת את התפתחות הערים וזאת תהיה בכייה לדורות אם בסוף יוחלט שלא לבטלה.

"כחלוץ ההתחדשות העירונית בישראל, אני מאמין שהפתרון היחיד שיכול לעזור למצב ענף הנדל"ן זה לא עוד תכנית ממשלתית כמו מחיר למשתכן או מע"מ אפס, אלא רפורמה רחבה של התחדשות עירונית. זה העתיד שלנו ואין שום פתרון אחר שיכול לעזור. כל דבר שיקדם הליכי פינוי בינוי הוא חיובי. אולם עדיין לא ננקטים מספיק צעדים כדי לזרז את הליכי התכנון בפרויקטים כאלו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות