banner
רידינג 25-29 בתל אביב של חברת לוינשטין // איוולב מדיה
רידינג 25-29 בתל אביב של חברת לוינשטין // איוולב מדיה

קבוצת לוינשטין נבחרה כיזמית להקמת 300 יח"ד בתמ"א 38/2 ברמת אביב

הקבוצה תקים כ-300 יח"ד ברחוב רידינג בתל אביב, ב- 3 בניינים חדשים, במקומם של 3 בנייני רכבת ישנים שיהרסו

קבוצת לוינשטין תקים כ-300 יחידות דיור חדשות בהתחדשות עירונית בשכונת רמת אביב בתל אביב, לאחר שנבחרה בימים אלו כיזמית הפרויקט שברחוב רידינג 25-29 בתל אביב. במסגרת הפרויקט תבנה החברה כ- 118 יחידות דיור חדשות. הקבוצה נבחרה כיזמית על ידי הדיירים ומדווחת כי עד כה רוב בעלי הדירות חתמו מולה על הסכם לביצוע הפרויקט.

הפרויקט, ברחוב רידינג, משתרע על 4,440 מ"ר והוא כולל הריסה של 3 בנייני רכבת ישנים בני 3 קומות הכוללים 54 יחידות דיור ישנות. במקומם ייבנו 3 בניינים חדשים בני 6.5 קומות.  הדירות שישווקו יהיו בנות 3 עד 6 חדרים.

מהקבוצה נמסר כי: "הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים בר אוריין אדריכלים, יתבצע על פי תב"ע בסמכות ועדה מקומית שמקודמת על ידי לוינשטין ונמצאת בימים אלו לקראת הגשה לעירייה. התמורה לבעלי הזכויות במתחם תהיה תוספת מטרים לכל דירה, מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן".

במקביל בונה הקבוצה שני פרויקטים נוספים להתחדשות עירונית, ברחוב האמוראים 3-9 שכולל כ- 136 יחידות דיור חדשות וברחוב ברודצקי שכולל כ- 70 יחידות דיור חדשות. אמיר לוטן מנהל מחלקת התחדשות עירונית בקבוצת משולם לוינשטין, מסר כי: "אזור צפון העיר נחשוב לאזור מצוין להתחדשות עירונית שכן ניתן לבצע הריסה ובנייה מחדש, מה שהפך את הפרויקט  לאטרקטיבי לביצוע הליך התחדשות עירונית. אם נוסיף על  זה גם את המחירים באזור, יש לנו עסקה מצוינת לשני הצדדים. האוכלוסייה שמגיעה להתגורר היא של זוגות צעירים המבקשים לגור בתל אביב, משפרי דיור מכל גוש דן ומצמצמי דיור".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות