banner
מתחם בית הפסנתר של קבוצת ניצן גרופ // הדמייה: Evolve Media

"אלקטרה בנייה" נבחרה לבנות פרויקט מגורים ומסחר בהשקעה של כ- 120 מיליון שקל

"אלקטרה בנייה" תבנה עבור "קבוצת ניצן גרופ" את פרויקט "מתחם בית הפסנתר", בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל. הפרויקט יכלול בניין בן 7 קומות, 89 יח"ד, שטחי מסחר וחניון תת קרקעי

מתחם בית הפסנתר של קבוצת ניצן גרופ // הדמייה: Evolve Media

חברת אלקטרה בנייה חתמה עם חברת ניצן גרופ על הסכם להקמת פרויקט "מתחם בית הפסנתר", בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל. האכלוס צפוי בעוד כשלוש וחצי שנים. 

במסגרת הפרויקט, הממוקם בצומת הרחובות אחד העם 25-27 ואלנבי 99-101 בת"א, יוקם בניין בן 7 קומות הכולל 89 יחידות דיור, שטחי מסחר ו-6 קומות של חניון תת קרקעי בשטח של כ- 11,000 מ"ר. תמהיל הדירות יכלול 2 עד 5 חדרים, כולל פנטהאוזים. הפרויקט תוכנן ועוצב ע"י משרד האדריכלים בר אוריין אדריכלים.

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בניה, מסר כי: "אנו מודים לקבוצת ניצן גרופ על הבחירה בנו גם לפרויקט חשוב זה, המהווה המשך ישיר לפרויקטי היוקרה שבונה הקבוצה באמצעות אלקטרה בשנים האחרונות".

מימין שחר מחט ודורון אריאל מקבוצת ניצן גרופ // צילום שלומי יוסף
מימין שחר מחט ודורון אריאל מקבוצת ניצן גרופ // צילום שלומי יוסף

יזמי הפרויקט, דורון אריאל ושחר מחט, מסרו כי: "אנו שמחים לבנות את פרויקט הדגל של קבוצת ניצן גרופ, הממוקם בליבה הפועם של תל אביב ובמיקום אטרקטיבי וייחודי, עם חברת אלקטרה, אשר נבחרה לאחר השלמתם בימים אלה של "מגדלי גאולה" בתל אביב עבור הקבוצה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות