banner
הדמייה: דני קייזר אדריכלים
הדמייה: דני קייזר אדריכלים

גבעתיים: אושר פרויקט פינוי בינוי הכולל 105 יח"ד

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה פרויקט פינוי בינוי בגבעתיים הכולל הריסה של שבעה בניינים ו-42 יח"ד והקמת ארבעה בניינים ו-105 יח"ד חדשות

הדמייה: דני קייזר אדריכלים

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה פרויקט פינוי בינוי במתחם ברחובות המרי – ניצנה בגבעתיים. במתחם קיימים שבעה בניינים ו- 42 דירות, אשר יהרסו ובמקומם ייבנו שני בניינים בני חמש קומות ושני בניינים בני שמונה קומות, הכוללים 105 יח"ד, בשטח ממוצע של 118 מ"ר. 

הפרויקט כולל שצ"פ (שטח ציבורי פתוח) ושטחים ירוקים. חברת אחים דוניץ, הבונה את הפרויקט, מדווחת כי הרוב המיוחס הנדרש בקרב דיירי המתחם חתמו על הסכמים וכי תכניות להיתר בניה יוגשו בהקדם. 

נסים אחיעזרא, מנכ"ל החברה, מסר כי: "הייזום לתכנית נעשה מתוך צורך מיידי של הדיירים לחדש את סביבת המגורים שלהם הסובלת מתנאי נגישות בלתי אפשריים, מצוקת חניה ובניינים שנבנו לפני כ-60 שנים במצב פיזי רעוע ומדרדר. מדובר בפרויקט עם מיקום ייחודי ביותר בגוש דן, וחידוש המתחם יאפשר לדיירים לשדרג את מגוריהם בצורה משמעותית".

פרויקט התחדשות עירונית זה מצטרף לפרויקט בינוי-פינוי בראשון לציון של כ-1,400 יח"ד הנמצאות בבניה מתקדמת, ולפרויקט גדול של פינוי בינוי בתל אביב. בנוסף, לחברה פרויקט נוסף בגבעתיים וברמת השרון עם תב"עות מאושרות ותכנון הבקשות להיתרים שלהם החל. סך היקף הדירות של החברה בהתחדשות עירונית יעמוד על כ-3,000 דירות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות