banner
פרויקט מאוכלס פיר קינג חולון // צילום :קבוצת יחד
התמונה באדיבות קבוצת יחד

"לשדרג את תמ"א 38, לא לעצור אותה"

קבוצת יחד הפכה מזמן לשם דבר בתחום ההתחדשות העירונית עם פרויקטים שבוצעו בצורה איכותית ומהירה. סמנכ"ל הקבוצה, עו"ד אופיר יוספי, מספר על סוד ההצלחה וגם הרוכשים המרוצים מדברים על התהליך שעברו

התמונה באדיבות קבוצת יחד

קבוצת יחד ממשיכה לבצע בהצלחה פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ.

הסמנכ"ל עו"ד אופיר יוספי, מסביר את סוד ההצלחה: "קבוצת יחד קיימת 35 שנה אבא שלי משה יוספי הוא הבעלים והמנכ"ל, הוא ייסד את הקבוצה. במשך עשרות שנים הקבוצה פעלה בכל תחומי הבנייה הקונבנציונאלית והיא מהראשונות שנכנסו לענף ההתחדשות העירונית. כיום שם מבוצעת מאה אחוז מהפעילות שלנו,  התחדשות עירונית זו המומחיות שלנו. כשאנחנו ניגשים לפרויקט שיש בו דיירים ספקנים, היתרון שלנו כחברה זה לבוא עם קבלות ועם נתונים מוכחים בשטח. אני פשוט שולח את אותם דיירים ספקנים שחוששים שהתהליך ייקח ארבע שנים כמו שהם שומעים מכל מיני יזמים אחרים, לראות פרויקטים שלנו. אצלנו הם פשוט ניגשים לשטח רואים שהבנייה מהירה, רואים את התוצאה בעיניים ולמעשה הספקות פוחתים בצורה משמעותית".

עוד מוסיף יוספי: "יש הבדלים מאוד משמעותיים בין בנייה רגילה ובין בנייה בהתחדשות עירונית. אם זה הריסה ובנייה וחיזוק ותוספות. בהתחדשות עירונית יש הרבה גורמים שנכנסים למערכת שהופכת להיות סבוכה וצריך לתמרן בה – בעלי הדירות הקיימות, הרוכשים של הדירות החדשות, הבנקים המלווים, את הרשות המקומית, בעלי המקצוע, מציאת פתרונות באמצע לבעיות שמתעוררות. 

לכל מי שמתלבט אם להיכנס לפרויקט תמ"א 38 אני אומר לעשות את זה וכמה שיותר מהר. הבניינים הישנים הופכים להיות מסוכנים למגורים אם זה יסודות ששוקעים, מערכות חשמל מקצרות, אריחים שנופלים, חוסר באמצעי כיבוי אש וכן הלאה. לראשי הרשויות הייתי קורא להגיע ולראות את מצב המקלטים בבניינים האלו. זה פשוט מציל חיים. את התוכנית צריך לשדרג לא לעצור". 

ומה אומרים הרוכשים? איתי זילברשטיין שרכש פנטהאוז מהקבוצה מספר: "השיקול שלנו לקנות דירה בפרויקט תמ"א 38 היה כי רצינו להישאר בשכונה ותיקה וטובה והיה חשוב לנו לשדרג את הדירה ולקבל מעלית וממ"ד. לא רצינו ללכת לאזורים חדשים ששם יש מגדלים של 30 קומות, רצינו בניין בוטיק של שש קומות וקיבלנו נכס יוקרתי ברמת גימור גבוהה. עשיתי מספר בדיקות לפני הרכישה, מסתבר שיש לחברה לא מעט פרויקטים כאלו נפגשתי עם דיירים שקנו דירות בפרויקטים קודמים וקיבלתי חוות דעת מאוד טובות. יש כאן יתרון משמעותי שאין מתווכים באמצע מדברים ישירות עם היזם, יש ערבות חוק מכר וליווי בנקאי מלא כך יש לנו ביטחון על הכסף במאה אחוז".

נחמן סלע, נציג הדיירים בבניין שעבר תמ"א 38 על ידי הקבוצה מוסיף: "אני מאוד שמח שהתקשרנו עם קבוצת יחד התהליך היה מאוד מורכב והם הקלו אותו עלינו בכל דרך אפשרית. התהליך של תמ"א 38 נמשך כשנה וחמישה חודשים זה לא היה צפוי כי שמענו שזה נמשך הרבה יותר זמן במקומות אחרים. הפרויקט הזה תרם בצורה משמעותית לביטחון העצמי שלנו כי קיבלנו ממ"ד שלא היה קודם לכן, בניין שהיה בשלבי התפוררות והיום מחוזק בצורה בלתי רגילה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות