banner
הדמיה באדיבות דובר העירייה
הדמיה באדיבות דובר העירייה

פתח תקוה: תקן הבנייה הירוקה ייכנס לתוקפו מינואר 2020

מבני מגורים חדשים בני תשע קומות ומעלה, בנייני משרדים ותעסוקה, מבני מסחר, בריאות ומלונאות, יצטרכו לעמוד בתקן הבנייה הירוקה החל מינואר 2020

הדמיה באדיבות דובר העירייה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווה אימצה את תקן בניה ירוקה ת"י 5281 עפ"י מתווה פורום 15 והוא יחול על מבנים החל מיום ה- 1.1.2020. 

על פי ההחלטה, בבניינים שיצטרכו לעמוד בתקן יכללו מבני מגורים חדשים בני תשע קומות ומעלה, בנייני משרדים ותעסוקה, מבני מסחר, בריאות ומלונאות.

צילום: עזרא לוי
צילום: עזרא לוי

ראש העיר, רמי גרינברג, אומר כי: "העיר פתח תקוה תאמץ את תקן הבנייה הירוקה ובכך תעמוד בשורה אחת עם כל הערים המודרניות בארץ ובעולם, המקדמות בנייה ירוקה שמטרתה לחסוך אנרגיה, מים וחומרי גלם, ומיושמת משלב התכנון המוקדם ועד לשימוש בבניין. אני שמח כי המהלך קיבל את ברכת ארגון הקבלנים המקומי ומאמין שאנו לקראת בנייה מתקדמת ומודרנית המתאימה לרוח התקופה ומתחשבת בסביבה". 

בעירייה מוסיפים כי: "עמידה בתקן הבניה הירוקה משפרת את הבניה ואת איכות החיים של הדיירים בבניין ואף מביאה לחסכון בעלויות הוצאות חשמל ומים. מדובר במהלך משמעותי המציב את העיר בחזית אחת עם ערים מודרניות ומתקדמות בעולם ובארץ , אשר חרתו על דגלן לפעול להשגת איכות חיים וסביבות ברות קיימה לתושביהן".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות