banner
נועם ברכה מנכ"ל הלמן אלדובי // קרדיט: יח"צ
נועם ברכה מנכ"ל הלמן אלדובי // קרדיט: יח"צ

בית ההשקעות הלמן-אלדובי גייס 50 מיליון שקל לטובת התחדשות עירונית

"הלמן-אלדובי התחדשות עירונית", קרן חוב שקלית ציבורית למתן הלוואות ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית, השלימה גיוס של 50 מיליון

נועם ברכה מנכ"ל הלמן אלדובי // קרדיט: יח"צ

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולם של המנכ"ל מני בן מאור והיו"ר וחן לוי, דיווח על השלמת סבב גיוס ראשון לקרן החוב הציבורית החדשה למתן הלוואות ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית. הקרן המשותפת לבית ההשקעות ולחברת דייברגון גייסה כ- 50  מיליון ₪, עם ביקושי יתר גבוהים. בחברה מציינים כי הסכום של 50 מיליון ₪ היה סכום הגיוס המקסימלי האפשרי בסבב גיוס זה, על פי התשקיף שפרסמה הקרן.

הקרן הפועלת תחת "הלמן-אלדובי קרנות השקעה", הינה קרן שקלית לא סחירה ויחידות ההשתתפות בה מוצעות לציבור על פי תשקיף, תשקיע במתן הלוואות ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל זה ליזמים ופרוייקטים בתחום חיזוק מבנים כולל הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38 וכן פרוייקטי פינוי בינוי ופרוייקטי נדל"ן בכלל. סכום ההשקעה המינימלי בקרן עבור משקיעים מהציבור, כפי שהיה במסגרת הגיוס האחרון, עמד על 150,000 ₪. 

עוד מציינים בחברה כי זו הקרן השניה בתחום ההשקעות המתקדמות שמקים בית ההשקעות, לאחר שלפני כשנתיים השיק בית ההשקעות  קרן השקעות ציבורית לא סחירה המשקיעה בתחום האשראי הצרכני בארה"ב באמצעות פלטפורמות ,P2P קרן שגייסה עד כה, על פי דיווחי החברה, למעלה מ- 530 מיליון ₪ במספר סבבי גיוס.  

 נועם ברכה, מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה: "באופן מסורתי, דירה להשקעה הייתה אחת האלטרנטיבות הפופולאריות ביותר על המשקיע הישראלי, אך כל זה היה נכון רק עד לעשור האחרון, בו עליות מחירי הנדל"ן נגסו בתשואות של דירות להשקעה בצורה משמעותית וכשמוסיפים את המורכבות הלוגיסטית בניהול נכס, ועלויות העסקה הגבוהות במעמד הרכישה, משקיעים רבים נרתעים. אחרים לא רוצים להשקיע סכום נכבד בנכס לא נזיל שדורש החזקה של מינימום 10 שנים. עבור היזמים, היקף הגיוס מהווה מקור מימון משמעותי וזמין להרחבת הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית, תחום הצפוי להמשיך ולצמוח לאור הביקושים הגבוהים לדיור באזורי הביקוש בגוש דן ובמרכזי הערים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות