banner
שמעון מירון // יח"צ
שמעון מירון // יח"צ

"הכשרה" תחזיק 20% מחברה חדשה לליווי פיננסי לפרויקטי נדל"ן

"הכשרה חברה לביטוח", תיכנס כמשקיעה בחברה לליווי פיננסי לפרויקטי נדל"ן שתקים "טופ קפיטל", והיא צפויה להחזיק 20% מהחברה החדשה ולהעמיד לה מסגרות אשראי לצרכי מימון הפרויקטים אותם היא מלווה

שמעון מירון // יח"צ

הכשרה חברה לביטוח עתידה להיכנס כמשקיעה בחברת מימון לפרויקטי נדל"ן שמוקמת ע"י טופ קפיטל, זרוע מימון הנדל"ן של לידר שוקי הון, כך מדווחת החברה. "החברה תעניק מעטפת פיננסית מלאה ליזמי נדל"ן שתכלול הפקת פוליסות חוק מכר, מסגרות אשראי לבניה, כולל השלמות הון עצמי, וכל יתר שירותי המימון הנדרשים ליזמים במסגרת ליווי בניה", נמסר מהחברה.   

החברה, שלאחרונה הודיעה על כניסתה לתחום הלווי פיננסי ופוליסות המכר, תיכנס לשיתוף פעולה זה במקביל להקמת מערך שיתופי פעולה עם בנקים וקרנות מימון נוספות, כחלק ממערך ההשקעות הכולל של החברה. על פי הדיווח, החברה צפויה להחזיק 20% מהחברה ותעמיד לחברה מסגרות אשראי לצרכי מימון פעילותה השוטפת ולמימון הפרויקטים אותם היא מלווה. 

בנוסף, תהיה החברה אמונה על הנפקת פוליסות על פי חוק המכר, כאשר חברת לידר טופ קפיטל תהיה אמונה על שירותי החיתום, הניהול והליווי הפיננסי.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "המהלך יהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי ההכנסות ולגוון את אפיקי ההשקעות שלה על ידי כניסה לענפי פעילות אלטרנטיביים, לא סחירים, הפועלים בקורלציה נמוכה לשוק ההון ומייצבים את הרווחיות של החברה. 

באמצעות השקעה בחברה אנחנו מרחיבים את תחומי ההשקעות לאפיקים חדשים. מדובר בהמשך מגמה של מדיניות להגדיל את רווחי החברה בתחומים שונים".

פולי טטרו // יח"צ
פולי טטרו // יח"צ

פולי טטרו, מנכ"ל משותף לידר טופ קפיטל: "שיתוף הפעולה האסטרטגי מול הכשרה ביטוח מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של החברה להוות גוף חוץ בנקאי מוביל בישראל למימון פרויקטים בנדל"ן והרחבת מעטפת השירותים הכוללת שהחברה מעמידה ללקוחותיה במחירים תחרותיים למערכת הבנקאית בישראל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות