banner
צחי ועידו חג'ג'. צילום טל צ'יקורל.
צחי ועידו חג'ג'. צילום טל צ'יקורל.

קבוצת חג'ג' רשמה רווח נקי של כ-32 מיליון שקל

הונה העצמי של החברה הוכפל בתוך כשלוש שנים וחצה את רף חצי מיליארד השקלים ברבעון השלישי של 2019. בחברה מציינים כי: "הקפיצה החדה בשורת הרווח נובעת במידה רבה גם מהשבחת פרויקט המלונאות, מסחר ומגורים שד"ל בתל אביב"

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2019, מהם עולה כי בסוף הרבעון הונה העצמי של הקבוצה הכפיל את עצמו תוך פחות מ-3 שנים ועומד על כ-506 מיליון שקל. גם מניית החברה הציגה עליה של יותר מ-70% מתחילת השנה, כך ששווי החברה עומד נכון להיום על יותר מ-630 מיליון ש"ח. 

עוד, על פי הדוחות רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של כ-32 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של כ-5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה עומדים על כ-112 מיליון שקל, כאשר ברבעון השלישי סך ההכנסות הסתכם בכ-30 מיליון שקל.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בתקופה של תשעת החודשים הראשונים השנה הניב סך כ-21 מיליון שקל  וזאת מול תזרים שלילי מפעילות שוטפת בתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת מהשלמת שיווק וסיום הבנייה של מגדל המשרדים H-TOWER, במתחם רסיטל, בו החלו מסירות בחודש נובמבר השנה.

בחברה אומרים כי: "הקפיצה החדה בשורת הרווח נובעת במידה רבה גם מהשבחת פרויקט המלונאות, מסחר ומגורים שד"ל בתל אביב. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את שינוי התב"ע למתחם, אשר כוללת תוספת זכויות  לבניה וכן הגדלת הזכויות למגורים". התב"ע העדכנית מאפשרת בניית מגדל בן 40 קומות, שיכלול עד כ-16 אלף מ"ר למגורים (כ-120 יח"ד) ובנוסף כ- 19 אלף מ"ר למלונאות ושטחי מסחר, זאת לעומת התוכנית המקורית שאפשרה הקמת מגדל בן 29 קומות בלבד. 

רק לאחרונה סיימה הקבוצה גיוס של 100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח מסדרה ט', בריבית של 3 אחוז בלבד – הריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד היום.  ביקושי היתר שנרשמו היו יותר מפי שתיים מיעד הגיוס שהציבה החברה. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל.  

מקבוצת חג'ג' נמסר: "החברה ממשיכה להציג איתנות פיננסית וגידול משמעותי בהון העצמי, לצד המשך פיתוח והשבחת הנכסים שבבעלותה. החברה מציגה לאורך תקופה ארוכה תוצאות פעילות מצוינות, הכוללות פורטפוליו של פרויקטי נדל"ן מהמובילים בישראל ובאזורי הביקוש הנבחרים, לגביהם משתמשת החברה במומחיותה בהשבחת מקרקעין, לצד יכולות יזום, ביצוע ושיווק מוכחות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות