banner
אבי רוזן מנכל נוה // צילום יח"צ
אבי רוזן מנכל נוה // צילום יח"צ

"נכסים ובניין" רוכשת 65% מקרקע בחדרה ב- 84 מיליון שקל

נכסים ובניין נכנסת כשותפה לקרקע בת 52 דונם, שבבעלות חברת וויי בוקס בחדרה. בשטח קיימת תב"ע מאושרת להקמת כ-500 יח"ד

אבי רוזן מנכל נוה // צילום יח"צ

קבוצת נכסים ובניין נכנסת כשותפה לקרקע שבבעלות חברת וויי בוקס בחדרה. הקרקע בת 52 דונם ממוקמת בחלקה הצפוני מזרחי של העיר עם תב"ע מאושרת להקמת כ-500 יחידות דיור בבניה מרקמית וצמודת קרקע. במסגרת העסקה, קבוצת נכסים ובניין תהיה בעלת 65% מהזכויות על הקרקע וחברת וויי בוקס תחזיק ב-35%. 

הפרויקט יכלול דירות 3,4,5 חדרים ודירות גן בטווח מחירים של החל מ- 1.3 מיליון שקל לדירות 3 חדרים והחל מ-1.6 מיליון ₪ לדירות 5 חדרים. 

אבי רוזן, מנכ"ל נוה, מקבוצת נכסים ובניין, מסר כי: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם חברת וויי בוקס אשר התחיל בהקמת פרויקט נוה אביבים בנתניה שכלל 350 יח"ד והנמצא עתה בשלבי אכלוס. אנו ממשיכים בחיפוש אחר הזדמנויות השקעה ובוחנים עסקאות חדשות נוספות, לצורך הרחבת הפעילות והגדלת מלאי הקרקעות הזמינות. כניסתנו לפרויקט בחדרה תואמת את האסטרטגיה שמובילה החברה זה למעלה מ-60 שנה, של הקמת שכונות מגורים גדולות, עם פיתוח סביבתי גבוה לצד מגוון שירותים לדיירי הפרויקט".

יהודה גורסד, מנכ"ל חברת וויי בוקס, מסר כי: "אנו מברכים על שיתוף פעולה נוסף עם חברת נוה.  השלמנו לאחרונה פרויקט מגורים בחדרה, ולאור ההצלחה הקודמת, אנחנו מאמינים כי גם פרויקט זה יזכה לביקושים רבים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות