banner
השלכת פסולת באר גנים - לפני הנקיון // המשרד להגנת הסביבה
השלכת פסולת באר גנים - לפני הנקיון // המשרד להגנת הסביבה

נתפסה והוחרמה משאית שהשליכה פסולת בניין ברשות הרבים

בעקבות פעילות אכיפה ממושכת של צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, בסמוך לישוב באר גנים, פונתה כל פסולת הבניין שהושלכה באתר פסולת פיראטי. המשטרה הירוקה פתחה בחקירה נגד כל המעורבים בפרשה

השלכת פסולת באר גנים – לפני הניקיון // המשרד להגנת הסביבה

במסגרת פעילות אכיפה ביישוב באר גנים במועצה האזורית חוף אשקלון שניהל צוות דרום של המשטרה הירוקה, נתפסה והוחרמה משאית שהשליכה פסולת בניין ברשות הרבים. זאת, לאחר תצפית סמויה במשך מספר שבועות על השטח, שבה תועד קבלן באזור המשליך לשטח פתוח את כל פסולת הבניין הנוצרת מעבודות הפיתוח ומחצרות פרטיות, כך נמסר מהמשרד להגנת הסביבה.

השלכת פסולת באר גנים - לפני הניקיון // המשרד להגנת הסביבה
השלכת פסולת באר גנים – לפני הניקיון // המשרד להגנת הסביבה

במשרד להגנת הסביבה, ציינו עוד כי: "המשטרה הירוקה הנחתה להפסיק את השלכת הפסולת ולפנות אותה, אך ההתנהגות העבריינית המשיכה, תוך התעלמות מוחלטת מהחוק. בשל כך, המשטרה הירוקה פתחה בחקירה, במסגרתה נחקר נהג המשאית ומעורב נוסף". המשטרה הירוקה הורתה על ניקוי השטח לאלתר והפסקת השלכת הפסולת במקום, ואכן בימים האחרונים השטח נוקה סופית. 

השלכת פסולת באר גנים - לאחר הניקיון // המשרד להגנת הסביבה
השלכת פסולת באר גנים – לאחר הניקיון // המשרד להגנת הסביבה

"המשרד להגנת הסביבה רואה בחומרה התנהלות זו, ויעשה שימוש בכל הכלים העומדים לרשותו על מנת להפסיק את סיכון הציבור ואת הפגיעה הקשה בסביבה", אומרים במשרד, "אנו רואים בפסולת הבניין המושלכת בשטחים הפתוחים מכת מדינה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות